خرید ، فروش و قیمت انواع چراغ پزشکی زیبایی و کاشت مو

گروه تجهیزات پزشکی تکنو طب سلامت مرکز خرید ، فروش و قیمت انواع چراغ یا لامپ زیبایی پزشکی و کاشت مو به صورت پرتابل ، سقفی و دیواری با برند طب کاران و سیما طب در مشهد و سراسر کشور ، جهت اطلاع از قیمت و مشاوره برای خرید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید .

تلفن : 0604575 0912 - 38584224 -051 - 6175300 0915

چراغ زیبایی پزشکی :

چراغ زیبائی ال ای دی ، یکی از ابزارهای پزشکی می باشد که در هنگام عمل جراحی زیبایی جهت ایجاد روشنایی در ناحیه عمل کاربرد دارد. در هنگام خرید چراغ زیبائی میتوانید این چراغ زیبایی رابصورت چراغ زیبایی ایستاده  یاچراغ زیبایی دیواری سفارش دهید. چراغ زیبائی بدون حرارت و پرنورمی باشد که مناسب برای جراح عمومی، کلینیک زیبایی ، کاشت مو ، پزشک های پوست و زیبایی می باشد.

برروی لبه کناری قمر چراغ زیبایی یک دسته وجود دارد که به کمک آن می توانید قمر چراغ زیبائی را بچرخانید تا در زاویه مد نظر قرار بگیرد. قمر چراغ زیبائی بوسیله یک دستگیره فلزی به دسته فلزی متحرک متصل شده است که با حرکت دادن دسته فلزی ، قمر به سمت بالا و پایین حرکت می کند.

یکی از مسائل مهم هنگام خرید چراغ زیبایی توجه به نوع بازوی چراغ زیبایی میباشد. لذا در هنگام خرید چراغ زیبائی به این نکته توجه داشته باشید که بازوی چراغ زیبائی تایوانی عمر بیشتری نسبت به بازوی چراغ زیبایی ایرانی دارد.

چراغ کاشت مو :

چراغ کاشت مو، یکی از ابزارهای پزشکی می باشد که در هنگام کاشت مو جهت ایجاد روشنایی در ناحیه کاشت کاربرد دارد. در هنگام خرید چراغ کاشت مو میتوانید این چراغ کاشت مو رابصورت چراغ کاشت مو ایستاده  یاچراغ کاشت مو دیواری سفارش دهید. چراغ کاشت مو بدون حرارت و پرنورمی باشد که مناسب برای کلینیک زیبایی ، کاشت مو ، پزشک های پوست و زیبایی می باشد.

برروی لبه کناری قمر چراغ کاشت مو یک دسته وجود دارد که به کمک آن می توانید قمر چراغ کاشت مو را بچرخانید تا در زاویه مد نظر قرار بگیرد. قمر چراغ کاشت مو بوسیله یک دستگیره فلزی به دسته فلزی متحرک متصل شده است که با حرکت دادن دسته فلزی ، قمر به سمت بالا و پایین حرکت می کند.

یکی از مسائل مهم هنگام خرید چراغ کاشت مو توجه به نوع بازوی چراغ کاشت مو میباشد. لذا در هنگام خرید چراغ کاشت مو به این نکته توجه داشته باشید که بازوی چراغ کاشت مو تایوانی عمر بیشتری نسبت به بازوی چراغ کاشت مو ایرانی دارد.

شرکت تکنو طب سلامت درزمینه خرید و فروش چراغ کاشت مو فعالیت دارد و مفتخر است به شماعزیزان در زمینه خرید و فروش چراغ کاشت مو با برند های طب کاران ، سیما طب و ... مشاوره دهد. پس با ما در ارتباط باشد.

کلید واژه ها : خرید قیمت چراغ زیبایی کاشت مو ، خرید قیمت چراغ پزشکی زیبایی و کاشت مو ، چراغ پرتابل دیواری سقفی کاشت مو ، فروش چراغ کاشت مو پرتابل دیواری سقفی ، خرید قیمت چراغ زیبایی پزشکی مشهد ، فروش چراغ زیبایی کاشت مو مشهد ، خرید قیمت لامپ کاشت مو مشهد ، فروش چراغ و لامپ کاشت مو در مشهد ، چراغ طب کاران سیما طب مشهد ، خرید قیمت چراغ طب کاران و سیما طب در مشهد .

چراغ کاشت مو پرتابل ، سقفی یا دیواری :

این نوع که به چراغ جراحی پایه دار نیز معروف است برای مکان هایی است که نمی خواهند یا امکان استفاده از چراغ سیالتیک سقفی جراحی را ندارند . چراغ اتاق عمل پرتابل بیشتر مورد توجه استفاده کنندگان قرار میگیرد . زیرا استفاده کننده را از مشکلات نصب چراغ اتاق عمل سقفی رها می کند . گذشته از آنکه هر مکانی یا سقفی ممکن است تحمل استفاده از این نوع از چراغ سیالیتیک را نداشته باشد.

پیش از خرید چراغ جراحی گذشته از مواردی مانند قیمت چراغ جراحی به این نکته توجه داشته باشید . گذشته از آن در بسیاری از موارد یک مرکز درمانی دارای بخش های متعددی است که ممکن است انواع جراحی ها را نظیر کاشت مو، عمل های زیبایی، جراحی های سر پایی، چراغ معاینه زنان، مراکزی که به چراغ اتاق عمل دامپزشکی نیاز دارند.

 

TOP