خرید ، فروش و قیمت تخت و صندلی های زیبایی ، کاشت مو ، پوست ، ژل و بوتاکس

گروه تجهیزات پزشکی تکنو طب سلامت مرکز خرید ، فروش و قیمت تخت و صندلی های زیبایی ، کاشت مو ، پوست ، ژل و بوتاکس در مدل های دو و سه موتوره در مشهد و سراسر کشور ، جهت اطلاع از قیمت و مشاوره برای خرید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید .

تلفن : 0604575 0912 - 38584224 -051 - 6175300 0915

تخت یا صندلی پوست و زیبایی :

تخت زیبایی پوست و مو برای تزریق مزوتراپی فیلر و بوتاکس و ژل با بالاترین کیفیت و امکانات جهت استفاده در کلینیک های زیبایی و مراکز مراقبت از پوست .

تخت زیبایی پوست در کلینیک های زیبایی و مراکز پوست و مو کاربرد های زیادی دارد . و برای راحتی و آسایش مراجعین کلینیک مورد استفاده قرار میگیرد . تخت مطب زیبایی در انواع و مدل های متنوع تولید می شوند. از پرکاربرد ترین انواع آنها می توان به تخت زیبایی مکانیکی و تخت زیبایی برقی اشاره کرد. هر یک از انواع آن از ویژگی و مشخصات منحر به فردی برخوردار هستند .

تخت یا صندلی کاشت مو :

تخت کاشت یک وسیله کاربردی برای انجام تمامی امور مربوط به پوست، مو و زیبایی می باشد. از تخت جراحی کاشت مو برای موارد دیگری همانند تزریق فیلر، تزریق بوتاکس، فیشال و .. نیز استفاده می شود . انواع تخت کاشت مو به دو دسته اصلی تخت مکانیکی و تخت برقی تقسیم می شود. هر یک از آنها ویژگی و مشخصات منحصر به فرد خود را دارند که با توجه به کاربردی که مد نظر دارید به انتخاب انواع تخت کاشت بپردازید .

 

کلید واژه ها : خرید قیمت تخت زیبایی کاشت مو ، فروش صندلی زیبایی و کاشت مو ، خرید قیمت تخت زیبایی پوست مشهد ، فروش تخت زیبایی پوست کاشت مو مشهد ، خرید قیمت تخت صندلی ژل و بوتاکس ، فروش تخت کاشت مو ژل بوتاکس  ، تخت دو سه موتور زیبایی کاشت مشهد ، خرید تخت دو سه موتوره زیبایی و کاشت مو ، تخت صندلی مو زیبایی ژل بوتاکس ، فروش تخت صندلی مو ژل بوتاکس .

راهنمای خرید تخت با صندلی زیبایی :

- در موقع خرید تخت زیبایی باید از میزان قدرت موتور اطمینان حاصل کنیم تا بتواند وزن بیماران سنگین وزن را به راحتی تحمل کند

- تعداد موتور ها در تخت زیبایی بسیار مهم است زیرا کمک میکند که تخت در قسمت های مختلف حرکت داشته یاشد.

- جنس ابر یا فومی که در تخت زیبایی استفاده میشود خیلی مهم است زیرا باید بتواند در برابر ضربه هایی که از طرف بدن به آن وارد میشود، تحمل زیادی داشته باشد .

- جنس رویه ی تخت پوست و زیبایی باید از مواد محکمی مانند چرم  و یا موادی این چنینی استفاده شود زیرا ذدر این تخت ها شستشو با مواد ضد عفونی  زیاد انجام میگیرد و احتمال پوسته شدن در آن زیاد است.

- از موارد دیگر که تخت مطب زیبایی باید استحکام خوبی داشته باشد، بدنه و شاسی تخت های زیبایی باید از مقاومت بسیار بالایی برخوردار باشند.

مشخصات تخت یا صندلی کاشت مو :

تخت کاشت مو ویژگی های منحصر به فرد زیادی دارد که توجه افراد را به خود جلب کرده است. این نوع تخت، قابلیت تظیم ارتفاع را دارد. هم چنین به راحتی می توان شیب زیر پای بیمار را تنظیم کرد. برای کاشت مو باید حتما توجه داشت که تخت در زاویه ی کاملا صافی قرار گیرد. البته پزشک به راحتی می تواند شیب زیر سر بیمار را نیز در زاویه های مختلف تنظیم نماید .

تخت جراحی کاشت مو از زیر سری ساده ای تشکیل شده است که برای فعالیت های بوتاکس و فیلر نیز بسیار کاربردی می باشد .

موتور تخت کاشت نیز در توان و قدرت های مختلفی مانند دو یا سه موتوره ارائه می شود. جهت مشاوره برای خرید انواع تخت های زیبایی ، کاشت مو ، ژل و بوتاکس در مشهد و سراسر کشور با ما تماس حاصل فرمائید .

TOP