خرید ، فروش و قیمت انواع تخت معاینه و ماساژ

 

گروه تجهیزات پزشکی تکنو طب سلامت مرکز خرید ، فروش و قیمت انواع تخت های معاینه بیمار ، ماساژ و تزریقات در مدل های ساده ، برقی ، تاشو ، یک شکن و دو شکن در مشهد و سراسر کشور ، جهت اطلاع از قیمت و مشاوره برای خرید با ما کارشناسان فروش ما تماس بگیرید .

تلفن : 0604575 0912 - 38584224 -051 - 6175300 0915

تخت معاینه بیمار :

تخت معاینه بیمار ، یا تخت تزریفات یا تخت مطب، انواعی از تخت هستند که برای مداوای بیماران در معاینات پزشکی استفاده می شوند. این تخت ها در مطب، درمانگاه و گاهی در آرایشگاه ها و سالن های زیبایی و گاها در سالن های ماساژ استفاده می شوند. اما اصلی ترین موارد استفاده آنها جهت معاینه و تزریقات می باشد..

گاهی نیاز است تا زیر سر بیمار متحرک باشد تا پزشک بتواند راحت تر بیمار را معاینه کند. بیشتر پزشکان ترجیح می دهند که تخت مطب یا تخت تزریقات دارای محل مناسب رول ملحفه باشد. گاهی بهتر است که تخت مطب دارای کشو باشد تا پزشک یا کاربر استفاده کننده، بتواند ملزومات مورد نیاز خود را جهت تسریع دستیابی در آن قرار دهند.

قابلیت تنظیم ارتفاع، یکی از مهمترین قابلیت های یک تخت می تواند باشد تا هم برای راحتی پزشک و قرارگیری آسان بیمار و همچنین تسهیل امر معاینه یا جابجایی بکار رود.

گاهی پزشک یا کاربر تشخیص میدهند که بهتر است تخت معاینه یا تخت مطب یک تخت برقی باشد، تا بتوانند به سادگی و تنها با استفاده از ریموت، کنترل چگونگی خوابیدن یا نشستن بیمار را در دست داشته باشند.

 

تخت معاینه چند شکن :

تخت‌های معاینه بیمارستانی سه دسته هستند:

  • تخت‌های بیمارستانی تک شکن: تنها زاویه سر در این مدل تخت‌ها قابل تغییر است.
  • تخت‌های بیمارستانی دو شکن: زاویه‌ی قسمت سر و پای تخت در این تخت‌ها تغییر پیدا می‌کند.
  • تخت‌های بیمارستانی سه شکن: از بهترین نوع تختهای بیمارستانی هستند و نه تنها بر سر و پای تخت بلکه یک قسمت متحرک دیگر در مابین این دو قسمت وجود دارد .

 

 

 کلید واژه ها : خرید قیمت تخت معاینه و ماساژ ، فروش تخت معاینه بیمار و ماساژ  ، خرید قیمت تخت ماساژ تاشو مشهد ، فروش تخت ماساژ تاشو در مشهد ، خرید قیمت تخت معاینه ساده برقی ، تخت معاینه یک شکن دو شکن ، خرید تخت معاینه بیمار تزریقات مشهد ، فروش تخت معاینه و تزریقات مشهد .

تخت معاینه پایه تاشو :

این نوع تخت برای آن دسته از پزشکانی که از فضای کافی برخوردار نیستند مناسب می باشد. این گروه از پزشکان می توانند بعد از هر بار استفاده از تخت، پایه های تخت را جمع نمایند. جمع کردن پایه ها باعث می شود که تخت فضای کمتری را اشغال نماید .

تخت معاینه برقی :

برقی، استفاده این تخت در مراکز درمانی رایج است. کل سطح تخت معاینه را میتوان به دلخواه تنظیم کرد. دارای قابلیت تنظیم شیب بالا تنه بیمار می باشد. در صورت نیاز امکان نصب حفاظ وجود دارد. در صورت نیاز مصرف کننده می توان چرخ نصب کرد و در صورت عدم لزوم بدون چرخ است.

ویژگی های تخت معاینه برقی:

  • دارای قابلیت تنظیم ارتفاع برای کل سطح تخت معاینه
  • دارای قابلیت تنظیم شیب بالا تنه ی بیمار
  • قابلیت نصب حفاظ در صورت نیاز
  • قابلیت نصب چرخ یا بدون چرخ شدن تخت در صورت نیاز

 

تخت ماساژ :

این وسیله، ابزاری ست برای اجرای ماساژ روی شخص ماساژ گیرنده و کمک می کند بدن شخص در حالت استراحت قرار گرفته و احساس راحتی نماید. بدین ترتیب شخص ماساژ دهنده می تواند پوزیشن‌های مناسب را اجرا کرده و نتیجه مطلوب را ارائه کند.

طبقه بندی انواع تخت ماساژ بر اساس سه مورد زیر می باشد :

  • از نظر قابلیت حمل
  • تفاوت متریال ساخت
  •  برقی یا بدون برق
TOP