خرید ، فروش و قیمت تخت بستری بیمار و بیمارستانی

گروه تجهیزات پزشکی تکنو طب سلامت مرکز خرید ، فروش و قیمت انواع تخت های بستری بیمار ، بیمارستانی و ICU در دو مدل برقی و مکانیکی در مشهد و سراسر کشور ، جهت اطلاع از قیمت و مشاوره برای خرید با ما کارشناسان فروش ما تماس بگیرید .
 

تلفن : 0604575 0912 - 38584224 -051 - 6175300 0915

تخت بستری بیمار :

بهترین نوع تخت بستری بیمار ، تختی است که بیمار احساس آرامش و اطمینان روی تخت داشته باشد، تخت بستری ساده ترین تخت موجود در بیمارستان ها است که دارای دو نوع مکانیزم عملکردی می باشد: 1- مکانیکی 2- الکتریکی

تخت بستری مکانیکی آن نوع تخت بستری بیمار می باشد که تمام اجزای تخت بستری توسط دست انسان و اهرم های مکانیکی عمل می کند و کار کردن با آن بسیار راحت است. این نوع تخت های بستری مکانیکی تعداد و تنوع زیادی در بیمارستان دارند و تخت های بستری مکانیکی درصد زیادی از فضای کل بیمارستان را به خود اختصاص دادند.

به راحتی می توان گفت در تمام بخش های بیمارستان از این نوع تخت های بستری مکانیکی استفاده میشود، چون تخت بستری بیمارستانی مکانیکی عملکرد بسیار ساده ای دارد و هر فردی با هر سطح سوادی می تواند از آن استفاده کند. تخت های بستری مکانیکی رازان پرداز تهران به راحتی قابل استفاده کاربران و همراهان بیمار قرار می گیرند.

نوع دیگری از تخت های بستری بیمار ، تخت های بستری الکتریکی است که عملکرد تمام اجزای تخت بستری به جای دست انسان با کنترل دستی انجام میشود که تنها نیاز این نوع تخت بستری برق می باشد. احساس راحتی و آرامش بیمار روی تخت های بستری الکتریکی به مراتب بیشتر از تخت های بستری مکانیکی میباشد .


کلید واژه ها : خرید فروش قیمت تخت بستری بیمارستانی ، خرید و قیمت تخت بستری بیمار  ، خرید قیمت تخت بیمار برقی مکانیکی ، خرید قیمت تخت بستری در مشهد ، خرید قیمت تخت بیمار در مشهد ، خرید فروش قیمت تخت ICU برقی ، تخت بستری ICU ، تخت ICU بیمار بستری بیمارستانی ، تخت بستری برقی و مکانیکی .

تخت ویژه ( ICU )  بیمارستانی :

تخت ICU جهت بستری بیمارانی که نیاز به مراقبت های ویژه یا شدید دارند و ممکن است از نظر آسیب مغزی، قلبی و یا سایر نقاط بدن در خطر باشند کاربرد دارد. بیمارانی که در بخش ICU و CCU (مراقبت های ویژه قلبب) بستری می شوند روی این تخت ها استراحت میکنند.

تخت های ICU/CCU از انواع تجهیزات پزشکی بیمارستانی می باشد که مخصوص نگهداری بیمار در بخش های مراقبت ویژه بیمارستان است و به نسبت تخت های دیگر بیمارستانی از راحتی و امکانات بیشتری برخوردارند.

ویژگی های تخت آی سی یو :

تخت بستری ICU /CCU نوعی تخت بیمارستانی میباشد که از آن در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان مورد استفاده بیماران قرار میگیرد. این تخت بیمارستانی دارای ۴ موتورالکتریکی میباشد که هر موتور وظیفه ای برعهده دارد. یک موتور برای تغییر وضعیت شکن زیر سر، یک موتور تغییر وضعیت شکن زیر پا، یک موتور برای تنظیم ارتفاع تخت و یک موتور هم برای ایجاد زاویه مثبت و منفی و یا به عبارتی زاویه ترند و ریورس میباشد.

کفه های این نوع تخت بیمارستانی از جنس abs است جدا شونده است و به دلیل آلودگی ها در محیط بیمارستانی قابلیت شست و شو و ضد عفونی کنندگی دارد. این تخت دارای سطح بستر سه شکن می باشد که تغییر وضعیت شکن ها با اسفاده است کنترل دستی و نرس کنترل انجام میشود.

دارای قابلیت نصب انواع بد ساید میباشد. برای نصب تجهیزات ارتوپدی و یا جا به جایی آسان تخت، گارد نصب شده است و همچنین تخت فوق اهرم CPR دارد که از آن برای یکنواخت کردن تخت هنگامی که تخت در پوزیشن های مختلف قرار دارد استفاده میشود.

ساختار این تخت بیمارستانی به گونه ای است که تا وزن ۲۵۰ کیلوگرم را بارگذاری میکند. قابلیت اتصال پایه سرم در چهار طرف تخت قرار دارد. چرخ های آن دارای قطر ۱۵ سانتی متر میباشد که مجهز به قفل مرکزی است که در زمان فشار دادن اهرم تخت هر چهار چرخ به طور همزمان قفل میگردد.

TOP