خرید ، فروش و قیمت انواع ساکشن های بیمارستانی و آمبولانسی

گروه تجهیزات پزشکی تکنو طب سلامت مرکز خرید ، فروش و قیمت انواع ساکشن های بیمارستانی جراحی ، عمل ، زیبایی و آمبولانسی ، چربی دندانپزشکی برای بیمارستان ها و کلینیک های زیبایی – جهت اطلاع از قیمت ها و شرایط فروش با کارشناسان ما در ارتباط باشید .

 

 

دستگاهی که توسط پمپ مکش و با ایجاد خلاء باعث ایجاد فشار منفی شده و هوا و مایعات را به درون می‌کشد. این دستگاه برای جمع‌آوری ترشحات و خون آبه‌ها در ناحیه جراحی برای دادن دید بهتر، مورد استفاده قرار می‌گیرد. و به عبارت دیگر از این وسیله برای خارج کردن مایعات مترشحه از شکاف ایجاد شده برای جراحی ها و نیز هر جا که حجم مایعات خارج شده از بدن بیمار بالا باشد ، استفاده می شود و به همین دلیل این وسیله از آلوده ترین تجهیزات مورد استفاده در مراکز درمانی است.

دستگاه ساکشن یکی از وسایل ضروری اتاق عمل بوده و در هر اتاق عمل حداقل باید دو منبع ساکشن ،  یکی برای بیهوشی و دیگری برای عمل جراحی وجود داشته باشد. ترکیب جاری دو یا چند منبع ساکشن برای استفاده توسط دو تیم جراحی مناسب است. این دستگاه لازم است که علاوه بر اتاق عمل در اتاق بیهوشی ، اتاق بهبودی ، بخش مراقبت های ویژه و سایر بخش ها نیز وجود داشته باشد.

تکنیک های مختلفی برای انجام عمل ساکشن وجود دارد ، از جمله عمل جاروب کردن هوا (سیستم مکانیکی) ، یونیزه کردن (سیستم الکترومغناطیسی) ، استفاده از لیزر و …

ساکشن‌های مختلف با توجه به تکنولوژی متفاوت و بسته به نوع کارآیی در جهان تولید می شود. یکی از انواع ساکشن‌ها ، ساکشن‌های پزشکی است.

خرید و فروش انواع ساکشن جراحی اتاق عمل ، زیبایی و لیپوساکشن در مشهد با برند های :

MEDAP , atmos , HSP


تعمیرات تخصصی
انواع ساکشن جراحی اتاق عمل ، زیبایی و لیپوساکشن در مشهد ؛ تلفن : 0604575 0912 - 38584224 -051 - 6175300 0915

 

کلید واژه ها : قیمت خرید ساکشن درمانگاه کلینیک زیبایی ، ساکشن درمانگاه کلینیک زیبایی ، قیمت خرید فروش ساکشن جراحی عمل ، ساکشن جراحی ، ساکشن چربی ، لیپوساکشن در مشهد ، ساکشن دندانپزشکی ، حجامت .

 

ویژگی ها و مشخصات فنی :

 

ماكزيمم وكيوم

 

90 Kpa / -675 mmHg

 

دبي

 

50 L/min

 

مشخصات الکتريکي الكتروموتور

 

220-240V AC/ 50 Hz 135w

 

ابعاد به همراه ترالی

 

510x480x965 mm

 

وزن

 

18 kg

 

كلاس ايمني

 

Class II / IPX1 / AP / CF

 

دماي عملكرد

 

5-35 ºC

 

رطوبت عملكرد

 

15-90

 

فيوز

 

2 x 1 A

TOP