خرید فروش ، قیمت ، تعمیرات و کالیبراسیون سمپلر آزمایشگاهی در مشهد

گروه تجهیزات پزشکی تکنو طب سلامت مرکز خرید ، فروش ، قیمت ، تعمیرات و کالیبراسیون دستگاه سمپلر آزمایشگاهی در مشهد و سراسر کشور . جهت مشاوره  با کارشناسان ما در تماس باشید.

تلفن : 0604575 0912 - 38584224 -051 - 6175300 0915

سمپلر آزمایشگاهی چیست :

از سمپلر یا میکروپیپت ها در آزمایشگاه برای انتقال مقدارهای کم مایعات، که معمولا تا 0.1 لیترال است استفاده می‌شود. این ابزار یکی از تجهیزات آزمایشگاهی است که بیشتر در آزمایشگاههای شیمی، زیست شناسی، پزشکی قانونی، دارویی و کشف مواد مخدر استفاده می‌شود.

میکروپیپت ها از نظر اندازه و حجم متفاوت می‌باشند، همچنین بسته به جنبه های خاص آنها به نوک های مخصوص پیپت نیاز دارند. سمپلرها از نوک پیپت یکبار مصرف برای آسپیراسیون مایع استفاده می‌نمایند. توجه کنید که نوک تنها بخشی از پیپت می‌باشد که باعث ایجاد تماس با محلول خواهد شد که برای جلوگیری از آلودگی متقاطع، از نوک جدید برای هر نمونه استفاده خواهد شد.

انواع سمپلر آزمایشگاهی :

سمپلرهای آزمایشگاهی، در انواع مختلفی ساخته می‌شوند و هرکدام ویژگی‌ها و کاربردهای مخصوص به خود را دارند. به‌طورکلی سمپلرها در ۲ نوع سمپلر آزمایشگاهی حجم ثابت و سمپلر آزمایشگاهی حجم متغیر ساخته می‌شوند. با استفاده از سمپلرهای حجم ثابت تنها میتوان حجم معین و از پیش‌ تعیین ‌شده‌ای را جابه‌جا نمود و امکان تنظیم و تغییر حجم نمونه‌برداری شده، وجود ندارد.

 

تعمیرات انواع دستگاه های سمپلر آزمایشگاهی توسط تکنسین های مجموعه تکنو طب در مشهد و سراسر کشور پذیرفته میشود .

کلید واژه ها : خرید قیمت تعمیرات کالیبراسیون سمپلر مشهد ، خرید فروش سمپلر آزمایشگاهی در مشهد ، دستگاه سمپلر آزمایشگاهی در مشهد ، کالیبراسیون دستگاه سمپلر در مشهد .

کالیبراسیون دستگاه سمپلر آزمایشگاهی :

کالیبراسیون سمپلر ، فرایندی است که در آن مراحلی جهت تضمین صحت کار دستگاه به‌کار گرفته می‌شود. این روش تضمین می‌کند که اندازه گیری‌های به دست آمده توسط وسیله مورد نـظــر دقـیــق هـسـتـنــد. روش کــالـیـبــراسـیــون بــرای مدل‌های مختلف متفاوت است با این حال اکثر تـولـیـدکـنـنـدگـان کـتـابـچـه راهـنـمـایـی را کـه شـامل جزئیات کالیبراسیون و نحوه کار با دستگاه است، برای استفاده کاربران فراهم می کنند.

 

TOP