خرید فروش ، قیمت ، تعمیرات و کالیبراسیون کوره آزمایشگاهی در مشهد

گروه تجهیزات پزشکی تکنو طب سلامت مرکز خرید ، فروش ، قیمت ، تعمیرات و کالیبراسیون دستگاه کوره آزمایشگاهی در مشهد و سراسر کشور . جهت مشاوره  با کارشناسان ما در تماس باشید.

تلفن : 0604575 0912 - 38584224 -051 - 6175300 0915

اسپكتروفتومتر چیست :

کوره آزمایشگاهی یا کوره مافل دارای توان 3.5 کیلو واتی می باشد. همچنین به طور کلی برای اندازه گیری خاکستر مواد خوراکی از دستگاهی با توانایی فرآوری 1100 درجه سانتیگراد حرارت مصرف می شود به همین دلیل به آن کوره الکتریکی نیزمی گویند. 

این دستگاه را می توان از بین همه ی تجهیزات آزمایشگاهی، جزء پرکاربرد ترین های تجهیزات آزمایشگاهی به شمار آورد.  کوره ی آزمایشگاهی یکی از حساس ترین دستگاه های آزمایشگاهی می باشد اما در عین حال پر استهلاک است به این دلیل که در دمای بسیار بالا و مدت کاربری زیاد کار می کند. همچنین برای انتقال برنامه های حرارتی با ظرفیت بالا از آن استفاده می شود.

کاربرد های کوره آزمایشگاهی :

کوره آزمایشگاهی در کاربردهای تحقیقاتی و آزمایشگاهی برای انجام آنالیز های ترکیبی و شیمیایی، گرما دادن بخش های فولادی و گرما دادن اشیاء تا دماهای بالا مورد استفاده قرار می گیرد.

  • کاربرد کوره های الکتریکی 1100 درجه: برای خاکسترگیری مواد در آزمایشگاه ها
  • کاربرد کوره های الکتریکی 1500 درجه: برای ذوب مواد در آزمایشگاه ها
  • کاربرد کوره های هوای گرم: یک هیتر صنعتی است که در آن با اشتعال ماده سوختنی (مثل گاز و گازوئیل) در کوره ی استیل گرما تولید می شود. قیمت این مدل هم باتوجه به ظرفیت توان گرمایشی آن ها مشخص می شود.

 

 

 تعمیرات انواع دستگاه های کوره آزمایشگاهی توسط تکنسین های مجموعه تکنو طب در مشهد و سراسر کشور پذیرفته میشود .

 

کلید واژه ها : خرید قیمت تعمیرات کالیبراسیون کوره مشهد ، خرید فروش کوره آزمایشگاهی در مشهد ، دستگاه کوره آزمایشگاهی در مشهد ، کالیبراسیون دستگاه کوره در مشهد ،

کالیبراسیون دستگاه کوره آزمایشگاهی :

کالیبراسیون کوره، فرایندی است که در آن مراحلی جهت تضمین صحت کار دستگاه به‌کار گرفته می‌شود. این روش تضمین می‌کند که اندازه گیری‌های به دست آمده توسط وسیله مورد نـظــر دقـیــق هـسـتـنــد. روش کــالـیـبــراسـیــون بــرای مدل‌های مختلف متفاوت است با این حال اکثر تـولـیـدکـنـنـدگـان کـتـابـچـه راهـنـمـایـی را کـه شـامل جزئیات کالیبراسیون و نحوه کار با دستگاه است، برای استفاده کاربران فراهم می کنند.

 

TOP