خرید فروش ، قیمت ، تعمیرات و کالیبراسیون کنداکتومتر آزمایشگاهی در مشهد

گروه تجهیزات پزشکی تکنو طب سلامت مرکز خرید ، فروش ، قیمت ، تعمیرات و کالیبراسیون دستگاه کنداکتومتر آزمایشگاهی در مشهد و سراسر کشور . جهت مشاوره  با کارشناسان ما در تماس باشید.

تلفن : 0604575 0912 - 38584224 -051 - 6175300 0915

کنداکتومتر چیست :

یکی از پارامترهای مهم آزمایشگاهی هدایت الکتریکی می باشد که با اندازه گیری مقاومت محلول ها و بر حسب میزان اسیدیته، قلیائیت و نمک محلول ها تعیین می شود. وقتی تعیین میزان شوری آب مدنظر باشد و یا هدف، به دست آوردن آب خالص باشد، هدایت الکتریکی در آن تعیین می شود. برای اندازه گیری این پارامتر در آزمایشگاه از وسیله ای به نام هدایت سنج آزمایشگاهی یا کنداکتومتر استفاده می شود. در ساده ترین شکل از این دستگاه، دو الکترود فلزی که از جنس پلاتین می باشند به طور موازی در یک محفظه ی شیشه ای مقاوم مانند پیرکس قرار گرفتند که پیل کنداکتومتری را تشکیل می دهند. هدایت الکتریکی محلول ها با قرار دادن پیل کنداکتومتری درون آن و برقرار کردن یک ولتاژ مناسب اندازه گیری می شود.

انواع دستگاه کنداکتومتر :

دستگاه هدایت سنج دارای انواع مختلف قلمی، رومیزی و پرتابل می باشد. هر کدام از این دستگاه ها با توجه به نوع خود دارای کاربردهایی می باشد به طوری که در بیرون از آزمایشگاه، انواع قلمی و پرتابل کاربرد دارد. اما نوع رومیزی دارای کارایی هایی چون اندازه گیری مقاومت الکتریکی، دما، PH، NaCl و میزان شوری را داشته و نمی توان آن را به بیرون از آزمایشگاه برد. سازندگان در این دستگاه ها قابلیت هایی چون ذخیره اطلاعات، کالیبراسیون اتوماتیک و چند نقطه ای را نصب می کنند.

تعمیرات انواع دستگاه های کنداکتومتر آزمایشگاهی توسط تکنسین های مجموعه تکنو طب در مشهد و سراسر کشور پذیرفته میشود .

 

کلید واژه ها : خرید قیمت تعمیرات کالیبراسیون کنداکتومتر مشهد ، خرید فروش کنداکتومتر آزمایشگاهی در مشهد ، دستگاه کنداکتومترآزمایشگاهی در مشهد ، کالیبراسیون دستگاه کنداکتومتر در مشهد ،

کالیبراسیون دستگاه کنداکتومتر :

کالیبراسیون کنداکتومتر ، فرایندی است که در آن مراحلی جهت تضمین صحت کار دستگاه به‌کار گرفته می‌شود. این روش تضمین می‌کند که اندازه گیری‌های به دست آمده توسط وسیله مورد نـظــر دقـیــق هـسـتـنــد. روش کــالـیـبــراسـیــون بــرای مدل‌های مختلف متفاوت است با این حال اکثر تـولـیـدکـنـنـدگـان کـتـابـچـه راهـنـمـایـی را کـه شـامل جزئیات کالیبراسیون و نحوه کار با دستگاه است، برای استفاده کاربران فراهم می کنند.

 

TOP