خرید فروش ، قیمت ، تعمیرات و کالیبراسیون ترازو آزمایشگاهی در مشهد

گروه تجهیزات پزشکی تکنو طب سلامت مرکز خرید ، فروش ، قیمت ، تعمیرات و کالیبراسیون دستگاه ترازو آزمایشگاهی در مشهد و سراسر کشور . جهت مشاوره با کارشناسان ما در تماس باشید.

تلفن : 0604575 0912 - 38584224 -051 - 6175300 0915

ترازو آزمایشگاهی چیست :

ترازو آزمایشگاهی یک ترازوی دقیق برای اندازه گیری وزن اجسام و ماده ها می باشد. ترازو ازمایشگاهی از مهمترین تجهیزات آزمایشگاهی برای بیشتر آزمایشگاه ها به شمار می آید. معنی لاتین آن “دو صفحه” می باشد. این ترازو ها باید بدون خطا باشد و یکی از دستگاه های مهم آزمایشگاهی محسوب می شود. ترازو آزمایشگاهی دارای محفظه ی توزین بوده تا در زمان وزن کردن، هوای محیط ترازو در توزین خلل ایجاد نکند چون همانطور که گفته شد ترازو آزمایشگاهی بخاطر دقت بسیار بالا گاهی برابر با 0/00001 گرم نیاز به محیطی با عدم ورود و تاثیر هوا دارد. ترازوی آزمایشگاهی تنوع گسترده ای دارد اما ترازوی دیجیتال پیشرفته تر از بقیه ی موردها هست.

عملکرد ترازوی آزمایشگاهی :

تفاوت های عمده ای در طراحی، اساس کار و اهداف اندازه گیری در ترازو ها وجود دارد. در حال حاضر، ترازوها به دو گروه عمده تقسیم می شوند: ترازوهای مکانیکی و ترازوهای الکترونیکی.

به طور کلی ترازو آزمایشگاهی برای بخشی از فعالیت های کنترل کیفی ابزار هایی مانند پیپت ها، تهیه ی مخلوطی از ترکیبات با نسبت های از قبل تعیین نشده و تعیین چگالی یا وزن کاربرد دارد.

 تعمیرات انواع دستگاه های ترازو آزمایشگاهی توسط تکنسین های مجموعه تکنو طب در مشهد و سراسر کشور پذیرفته میشود .

 

کلید واژه ها : خرید قیمت تعمیرات کالیبراسیون ترازو مشهد ، خرید فروش ترازو آزمایشگاهی در مشهد ، دستگاه ترازوآزمایشگاهی در مشهد ، کالیبراسیون دستگاه ترازو در مشهد ،

کالیبراسیون دستگاه ترازو آزمایشگاهی :

کالیبراسیون ترازو آزمایشگاهی ، فرایندی است که در آن مراحلی جهت تضمین صحت کار دستگاه به‌کار گرفته می‌شود. این روش تضمین می‌کند که اندازه گیری‌های به دست آمده توسط وسیله مورد نـظــر دقـیــق هـسـتـنــد. روش کــالـیـبــراسـیــون بــرای مدل‌های مختلف متفاوت است با این حال اکثر تـولـیـدکـنـنـدگـان کـتـابـچـه راهـنـمـایـی را کـه شـامل جزئیات کالیبراسیون و نحوه کار با دستگاه است، برای استفاده کاربران فراهم می کنند.

 

TOP