خرید فروش ، قیمت ، تعمیرات و کالیبراسیون بن ماری آزمایشگاهی در مشهد

گروه تجهیزات پزشکی تکنو طب سلامت مرکز خرید ، فروش ، قیمت ، تعمیرات و کالیبراسیون دستگاه بن ماری آزمایشگاهی در مشهد و سراسر کشور . جهت مشاوره  با کارشناسان ما در تماس باشید.

تلفن : 0604575 0912 - 38584224 -051 - 6175300 0915

بن ماری آزمایشگاهی چیست :

یکی از تجهیزات موجود در آزمایشگاه‌ها، بن ماری است که با نام حمام آب نیز شناخته می‌شود. بن ماری در آزمایشگاه‌های مختلفی از جمله آزمایشگاه‌های موجود در مراکز تحقیقاتی، کلینیکی، صنایع غذایی و آموزشی کاربرد دارد. این تجهیز برای انجام تست‌های سرم شناسی، آزمایش‌های سرولوژیک، ترکیب مواد آگلوتیناسیون، تست‌های دارویی و تست‌های بیوشیمی به کار گرفته می‌شود.

کاربرد بن ماری آزمایشگاهی :

کاربرد این وسیله در آزمایش های مختلف سرم شناسی، دارویی و آزمایشات انکوباسیون صنعتی است. همچنین این دستگاه دارای یک مخزن است که می تواند برای ذوب کردن مواد منجمد شده مانند فرآورده های خونی مورد استفاده قرار گیرد. با برداشتن درپوش این دستگاه می توانید مواد شیمیایی منجمد مورد نظر خود را در داخل جایگاه مخصوص قرار دهید. در زیر این جایگاه یک تانک برای آب وجود دارد.

 تعمیرات انواع دستگاه های بن ماری آزمایشگاهی توسط تکنسین های مجموعه تکنو طب در مشهد و سراسر کشور پذیرفته میشود .

کلید واژه ها : خرید قیمت تعمیرات کالیبراسیون بن ماری مشهد ، خرید فروش بن ماری آزمایشگاهی در مشهد ، دستگاه بن ماری آزمایشگاهی در مشهد ، کالیبراسیون دستگاه بن ماری در مشهد ،

کالیبراسیون دستگاه بن ماری :

کالیبراسیون بن ماری ، فرایندی است که در آن مراحلی جهت تضمین صحت کار دستگاه به‌کار گرفته می‌شود. این روش تضمین می‌کند که اندازه گیری‌های به دست آمده توسط وسیله مورد نـظــر دقـیــق هـسـتـنــد. روش کــالـیـبــراسـیــون بــرای مدل‌های مختلف متفاوت است با این حال اکثر تـولـیـدکـنـنـدگـان کـتـابـچـه راهـنـمـایـی را کـه شـامل جزئیات کالیبراسیون و نحوه کار با دستگاه است، برای استفاده کاربران فراهم می کنند.

 

TOP