خرید فروش ، قیمت ، تعمیرات و کالیبراسیون انکوباتور آزمایشگاهی در مشهد

گروه تجهیزات پزشکی تکنو طب سلامت مرکز خرید ، فروش ، قیمت ، تعمیرات و کالیبراسیون دستگاه انکوباتور آزمایشگاهی در مشهد و سراسر کشور . جهت مشاوره  با کارشناسان ما در تماس باشید.

تلفن : 0604575 0912 - 38584224 -051 - 6175300 0915

انکوباتور چیست :

دستگاه انکوباتور آزمایشگاهی یک باکس عایق و گرم است که برای رشد و نگهداری کشت سلولی یا میکروبیولوژیکی مورد استفاده قرار می گیرد. اینکوباتور دما، رطوبت و محتوای گازی مطلوب جو داخل محفظه اش را حفظ می کند. بسیاری از انکوباتورها شامل یک تایمر قابل برنامه ریزی است که می تواند در طی دمای مختلف و سطح رطوبت چرخه ایجاد کند. دستگاه ها از نظر اندازه از واحدهای روی میزی تا سیستم های بزرگ اندازه یک کمد متفاوت هستند.

دستگاه انکوباتور (اتو آزمایشگاهی) در کلیه ی آزمایشگاه های تشخیص طبی،کنترل کیفی و تست لوازم صنعتی و مصارف عمومی مورد نیاز است. این دستگاه با آون متفاوت است، اما به دلیل تشابه از نظر ظاهری، برخی این دو را با هم اشتباه میگیرند. دمای انکوباتور(اتو آزمایشگاهی) معمولا یکنواخت است(37 درجه). حداکثر دمای آن 70 تا 100 درجه می باشد.

کاربرد های انکوباتور آزمایشگاهی :

انكوباتورهای آزمايشگاهی با تنظيم شرايطی مانند دما ، رطوبت و CO2 محيطي كنترل شده و بدون آلودگي را براي كار امن و قابل اعتماد با كشت سلول و بافت فراهم می كنند. انكوباتورهای ميكروبيولوژيك برای رشد و نگهداری كشت های باكتريايی استفاده می شوند.

انواع و اندازه های زیادی از جمله انکوباتورهای حمام خشک با بلوک های یک یا دوتایی ، واحدهای مورد نیاز بیولوژیکی اکسیژن (BOD) ایده آل برای مطالعات حشرات یا گیاهان ، انکوباتورهای لرزش ، آون هیبریداسیون ، بیوراکتورها و طیف گسترده ای از اتاقهای آزمایشگاهی وجود دارد. پیدا کردن اندازه صحیح برای هدف خاص شما شما یک کار ساده است ، اندازه های آن از واحدهای کوچک رومیزی گرفته تا اندازه اتاق است. دستگاه انکوباتور آزمایشگاهی برای کشت سلول و بافت ، مطالعات بیوشیمیایی و خون شناسی ، کار دارویی و تجزیه و تحلیل مواد غذایی ضروری است.

 تعمیرات انواع دستگاه های انکوباتور آزمایشگاهی توسط تکنسین های مجموعه تکنو طب در مشهد و سراسر کشور پذیرفته میشود .

کلید واژه ها : خرید قیمت تعمیرات کالیبراسیون انکوباتور مشهد ، خرید فروش انکوباتور آزمایشگاهی در مشهد ، دستگاه انکوباتور آزمایشگاهی در مشهد ، کالیبراسیون دستگاه انکوباتور در مشهد ،

کالیبراسیون دستگاه انکوباتور :

کالیبراسیون انکوباتور ، فرایندی است که در آن مراحلی جهت تضمین صحت کار دستگاه به‌کار گرفته می‌شود. این روش تضمین می‌کند که اندازه گیری‌های به دست آمده توسط وسیله مورد نـظــر دقـیــق هـسـتـنــد. روش کــالـیـبــراسـیــون بــرای مدل‌های مختلف متفاوت است با این حال اکثر تـولـیـدکـنـنـدگـان کـتـابـچـه راهـنـمـایـی را کـه شـامل جزئیات کالیبراسیون و نحوه کار با دستگاه است، برای استفاده کاربران فراهم می کنند.

 

TOP