خرید فروش ، قیمت ، تعمیرات و کالیبراسیون آون آزمایشگاهی در مشهد

گروه تجهیزات پزشکی تکنو طب سلامت مرکز خرید ، فروش ، قیمت ، تعمیرات و کالیبراسیون دستگاه آون آزمایشگاهی در مشهد و سراسر کشور . جهت مشاوره  با کارشناسان ما در تماس باشید.

تلفن : 0604575 0912 - 38584224 -051 - 6175300 0915

آون آزمایشگاهی چیست :

آون آزمایشگاهی دستگاه‌های استانداردی هستند که در اغلب آزمایشگاه های تحقیقاتی و کلینیکی وجود دارد و یکی از دستگاه های مورد نیاز برای آزمایشگاه می‌باشد. از آون آزمایشگاهی یا فور خشک کننده برای خشک کردن، استریل کردن ظروف شیشه‌ای و فلزی، تست دما و برای انکوب کردن آزمایش های حساس به دما استفاده می شود. فرآیند خشک کردن در آزمایشگاه ها فرآیند بسیار حساسی است از آن جایی که خشک کردن بسیار سریع، بسیار آرام یا غیر یکنواخت می تواند تمام فرآیند را از بین ببرد. از آون‌ها با اسامی «آون هوای داغ» و یا «گرم خانه» نیز یاد می‌شود.

کاربرد های آون آزمایشگاهی :

  • خشک کردن دستگاه ها

لازمه ی بسیاری از آزمایشگاه ها دستگاهی برای خشک کردن نمونه ها و از بین بردن رطوبت در آن ها است. این آون ها نقطه ی جوش آب را پایین می آورند و اجازه می‌دهد نمونه ها در دمای پایین تری خشک شوند.

علاوه بر این آون به منظور استریل یا خشک کردن وسایل شیشه‌ای و یا فلزی که در آزمایشگاه به کار میرود، استفاده می‌شود.

  • استریل کردن

کاربرد بسیار اساسی یک آون آزمایشگاهی استریل کردن وسایل آزمایشگاه و ابزار شیشه ای است. دمای ایده آل برای استریل کردن وسایل در آون باید حداقل 160 درجه سانتیگراد و به مدت 45 تا 60 دقیقه باشد.

 

تعمیرات انواع دستگاه های آون آزمایشگاهی توسط تکنسین های مجموعه تکنو طب در مشهد و سراسر کشور پذیرفته میشود .

 

کلید واژه ها : خرید قیمت تعمیرات کالیبراسیون آون مشهد ، خرید فروش آون آزمایشگاهی در مشهد ،  دستگاه آون آزمایشگاهی در مشهد ، کالیبراسیون دستگاه آون در مشهد ،

کالیبراسیون دستگاه آون :

کالیبراسیون آون ، فرایندی است که در آن مراحلی جهت تضمین صحت کار دستگاه به‌کار گرفته می‌شود. این روش تضمین می‌کند که اندازه گیری‌های به دست آمده توسط وسیله مورد نـظــر دقـیــق هـسـتـنــد. روش کــالـیـبــراسـیــون بــرای مدل‌های مختلف متفاوت است با این حال اکثر تـولـیـدکـنـنـدگـان کـتـابـچـه راهـنـمـایـی را کـه شـامل جزئیات کالیبراسیون و نحوه کار با دستگاه است، برای استفاده کاربران فراهم می کنند.

 

TOP