خرید ، فروش و قیمت دستگاه پالس اکسیمتر ( اکسیژن سنج خون )

گروه تجهیزات پزشکی تکنو طب سلامت مرکز خرید و فروش و قیمت دستگاه پالس اکسیمتر یا اکسیژن سنج خون بیمارستانی و انگشتی در مدل های ریشتر ، بیورر و چویس مد با برند های ایرانی و خارجی در مشهد و سراسر کشور جهت مشاوره و استعلام قیمت با کارشناسان ما در تماس باشید .

تلفن : 0604575 0912 - 38584224 -051 - 6175300 0915

پالس اکسیمتر یا اکسیژن سنج خون چیست؟

پالس اکسیمتر یک آزمایش غیرتهاجمی و بدون درد است که سطح اشباع اکسیژن یا میزان اکسیژن خون را اندازه‌گیری می‌کند. این دستگاه می‌تواند به‌سرعت تغییرات جزئی در میزان انتقال اکسیژن به اندام‌های دورتر از قلب، از جمله پاها و بازوها را تشخیص دهد. «پالس اکسی‌متر» دستگاه کوچکی شبیه گیره است که به یک قسمت از بدن مانند انگشتان دست ‌و پا یا لاله گوش متصل می‌شود.

پالس اکسی‌متر معمولاً روی انگشت قرار می‌گیرد و بیشتر در کیس‌های مراقبت ویژه مانند اورژانس یا بیمارستان استفاده می‌شود. برخی از پزشکان، مانند متخصصان ریه نیز ممکن است از آن در مطب خود استفاده کنند.

پالس اکسیمتر انگشتی ریشتر :

پالس اکسیمتر یا دستگاه تست اکسیژن خون ریشتر ساخت کشور آلمان، یکی از دستگاه‌های دقیق ثبت اکسیژن خون است. این دستگاه باوجود نکات مثبتی مانند: لامپ LED باکیفیت، وضوح بالای نمایشگر، نمایش پالس، ماندگاری بالا باتری، تشخیص دقیق میزان اکسیژن و خاموش شدن خودکار در صورت عدم استفاده از دستگاه، قیمت نسبتا معقولانه‌ای در بازار دارد.

البته انواع قیمت پالس اکسیمتر انگشتی ریشتر بستگی به مدل آن دارد. اما باید بدانید که قیمت تقریبی آن بین یک میلیون و یا حتی کمتر متغیر است. در مورد زمان استفاده از باتری آن باید بدانید تا ۳۰ ساعت می‌توان با استفاده از باتری از آن استفاده کرد. اگر بخواهید قیمت دقیق انواع پالس اکسیمتر ریشتر را بدانید، داروخانه مثبت سبز می‌تواند در این راه کمک زیادی به شما کند.

 

کلید واژه ها : خرید قیمت پالس اکسیمتر مشهد ، فروش اکسیژن سنج خون در مشهد ، خرید قیمت پالس اکسیمتر انگشتی مشهد ، فروش دستگاه پالس اکسیمتر انگشتی در مشهد ، خرید قیمت دستگاه تست اکسیژن خون ، فروش دستگاه اکسیژن سنج خون  ، اکسیژن سنج خون پالس اکسیمتر بیمارستانی ، خرید فروش دستگاه پالس اکسیمتر بیمارستانی ، پالس اکسیمتر ریشتر بیورر چویس مد ، خرید قیمت پالس اکسیمتر ریشتر ، بیورر و چویس مد .

پالس اکسیمتر بیمارستانی و مراقبت های ویژه

پالس اکسیمتر یا اکسیژن سنج خون یک دستگاه کوچک الکترونیکی است که از طریق روش های غیر تهاجمی و اتصال به انگشتان دست یا پا، ضربان قلب و میزان اشباع اکسیژن خون را اندازه گیری کرده و با درصد نشان می دهد. در صورتی که اندازهی این موارد در محدودهی نرمال 95 تا 97 درصد نباشد، آلارم برخی از پالس اکسی مترها به صدا در آمده و کادر درمان را خبر می کند. استفاده از این دستگاه در بیشتر بخش های بیمارستان مثل بخش مراقبت های ویژه، اتاق عمل، اورژانس و اتاق ریکاوری ضروری است زیرا وجود آن به افزایش کیفیت خدمات درمانی کمک می کند.
 

پالس اکسیمتر یا اکسیژن سنج چویس مد :

پالس اکسیمتر چویس مد مدل اکسی واچ ساخت کشور چین، دارای وزن بسیار کمی می‌باشد. این دستگاه به روش غیر تهاجمی اقدام به اندازه گیری دقیق و سریع میزان اکسیژن در خون یا SPO2 می‌باشد. پالس اکسیمتر ChoiceMMed همجنین قابلیت نمایش میزان ضربان قلب را دارد و سنسورهای دقیق دستگاه قادر به اندازه گیری آن می‌باشد.

TOP