خرید ، فروش و قیمت ویلچر برقی ، مکانیکی ، ایرانی و خارجی

گروه تجهیزات پزشکی تکنو طب سلامت مرکز خرید و فروش و قیمت انواع ویلچر های بیمار ، بیمارستانی ، حمام به صورت برقی و مکانیکی با برند های ایرانی و خارجی در مشهد و سراسر کشور جهت مشاوره و استعلام قیمت ویلچر با کارشناسان ما در تماس باشید .

تلفن : 0604575 0912 - 38584224 -051 - 6175300 0915

ویلچر چیست ؟

ویلچر یا صندلی چرخدار وسیله‌ای است که چرخ‌های آن به وسیله نیروی دست و یا موتور الکتریکی به حرکت در آمده و افراد با معلولیت‌های جسمی و ناتوان در حرکت را برای جابجایی کمک می‌کند. انواع ویلچر بر اساس نیاز های کاربر و تنوع محدودیت در سالمندان یا افراد ناتوان توسط برندهای مختلف تولید و به بازار عرضه میگردد.

این صندلی باید در بهترین و مناسب‌ترین حالت برای نشستن افراد طراحی شود، زیرا فرد بیشتر زمان خود را روی آن می‌نشیند، بنابراین تکیه گاه صندلی، نشیمنگاه، میزان روان بودن چرخ‌ها، دستگیره و غیره باید حالت ارگونومیک داشته باشند.

 ویلچر بیمار و بیمارستانی :

ویلچر از جمله تجهیزات پزشکی ضروری است، که جهت ارتقاء کیفیت زندگی افراد با مشکل کم توانی و ناتوانی حرکتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. ویلچر‌ها در انواع گوناگونی طراحی و تولید می‌شوند و می‌توانند برحسب آپشن‌هایی که دارند، در موارد مختلفی مورد استفاده قرار بگیرند. ویلچر‌ها امروز در بازار تجهیزات پزشکی در انواع ارتوپدی، حمامی، برقی، ساده و بیمارستانی عرضه می‌شوند. ویلچر بیمارستانی از جمله نمونه‌های پرکاربرد صندلی چرخدار است و قابلیت‌های لازم جهت جابجایی و حمل بیمار در محیط درمانی را دارد. ویلچر بیمارستانی شباهت زیادی به یک ویلچر ساده دارد، اما ویژگی‌های آن مطابق با استانداردهای مورد نیاز محیط بیمارستانی و کلینیکال است.

 

کلید واژه ها : خرید فروش قیمت ویلچر در مشهد ، خرید فروش انواع ویلچر در مشهد ، خرید قیمت ویلچر برقی و مکانیکی ، فروش انواع ویلچر برقی و مکانیکی ، خرید قیمت ویلچر بیمار ، فروش انواع ویلچر بیمار ، خرید قیمت ویلچر حمام ، فروش انواع ویلچر های حمام ، خرید قیمت ویلچر بیمارستانی ، فروش انواع ویلچر های بیمارستانی .

 

ویلچر حمام :

ویلچر وسیله نقلیه افراد معلول و کم‌توان است. این وسیله دارای چهار چرخ بوده که دو تا از چرخ‌ها در جلو و دوتا در عقب تعبیه ‌شده است. چرخ‌های عقبی سایز بزرگ دارد و چرخ‌های جلویی کوچک‌تر هستند. ویلچر در مدل‌های گوناگون و برای مصارف مختلفی تولید می‌شود. ویلچر حمام و دستشویی دارای چهار چرخ کوچک است.و از این نظر با سایر ویلچرها متفاوت است. ویلچر حمامی برای جا‌به‌جا کردن بیمار در منزل و بیمارستان مورداستفاده قرار می‌گیرد. و در دو مدل لگن دار و ساده به بازار عرضه می‌گردند

ویلچرهای برقی ( مکانیکی ) داخل منزل و قابل حمل :

این ویلچر ها ی برقی معمولا سبک تر از انواع دیگر ویلچر های برقی هستند . از لحاظ شکل مشابه ویلچر دستی هستند .اغلب کوتاه تر و باریک تر هستند و امکان مانور بیشتری در فضای کوچک دارند. اغلب به صورت تاشو طراحی شده اند که حمل و نقل آن توسط ماشین راحت باشد . ریموت این نوع ویلچرها طراحی کوچک تری دارد.این مدل معمولا تایرهای صاف تری تحت عنوان تایرهای فرشی دارند

ویلچر برقی ( مکانیکی ) برای خارج از منزل و مسیرهای ناهموار :

این ویلچرها معمولا دارای چرخ های بزرگ هستند . چرخ رانشی بزرگ ممکن است در جلو یا عقب قرار گرفته باشد. این ویلچرها برای مسیرهای ناهموار مناسب هستند ، اما معمولا به دلیل اندازه بزرگ عبور آن ها از معابر تنگ،درگاه ها و راهروها سخت است و مانورپذیری کمتری دارند. معمولا چرخهای رانشی بزرگ در عقب به حعت شباهتی که با ویلچرهای دستی دارند پرطرفدار است.

در مدل هایی که چرخ های رانشی بزرگ در جلو قرار دارند ممکن از در ابتدا کنترلش برای کاربر سخت باشد. ولی این طراحی ویلچر را بسیار قدرتمند و البته در شرایط ناهموار زمینی بسیار پایدار کرده است.

TOP