خرید ، فروش و قیمت دستگاه فتال مانیتورینگ -NST - نوار قلب جنین

گروه تجهیزات پزشکی تکنو طب سلامت مرکز خرید ، فروش و قیمت دستگاه فتال مانیتورینگ NST ، دستگاه نوار قلب جنین به صورت یک قلو و دوقلو با برند های بیستوس ، بایونت و ... در مشهد و سراسر کشور میباشد . جهت اطلاع از قیمت و مشاوره برای خرید با ما کارشناسان فروش ما تماس بگیرید .

تلفن : 0604575 0912 - 38584224 -051 - 6175300 0915

دستگاه فتال مانیتورینگ ( NST ) :

 

دستگا نوار قلب جنین ( NST ) اطلاعات گرافیکی یا عددی از نرخ ضربان قلب جنین FHR و فعالیت رحم مادر را برای ارزیابی سلامت جنین فراهم می سازد.درزمان زایمان اغلب FHR درواکنش به انقباض رحم یا حرکات جنینی افزایش وکاهش می یابد. بررسی الگوها، سطح خط مبنا ومشخصه های تغییر پذیر بدست آمده می تواند نشان دهنده نیاز به اتخاذ روش ویا داروی مناسب در طی زایمان باشد.

برای تشخیص مشکلات جنین در طول دوره حاملگی، نظیر خطر هیپوکسی(کمبود اکسیژن)یا خفگی ناشی از نارسایی جریان خون به جفت یا فشردگی بند ناف، پیش بینی ورفع مشکلات و کاهش مرگ و میر و بیماریهای جنین استفاده از این دستگاه اهمیت بسزایی دارد.

خرید و فروش انواع  دستگاه نوار قلب جنین NST و فتال مانیتورینگ در مشهد و سراسر کشور با برند های روز دنیا مانند بیستوس و بایونت در تکنو طب سلامت .

 

کلید واژه ها : خرید فروش قیمت فتال مانیتورینگ NST ، خرید قیمت فتال مانیتور NST ، خرید قیمت فتال مانیتورینگ بیستوس ، خرید قیمت دستگاه فنون طب ، دستگاه نوار قلب جنین NST ، دستگاه ان اس تی ، خرید قیمت فروش فتال مانیتور بایونت ، فتال مانیتورینگ بایونت ، فتال مانیتورینگ یک قلو دوقلو ، خرید قیمت فتال مانیتور 2 قلو 1 قلو .

مزیت های استفاده از دستگاه فتال مانیتورینگ :

این دستگاه نیز مانند بسیاری از دستگاه های پزشکی مزایای بسیاری دارد که پزشکان از این طریق نظارت بر وضعیت جنین و میزان ضربان قلب او را انجام می دهند. با توجه به دو نوع نظارت داخلی و خارجی که از طریق این دستگاه انجام می شود، مزیت های زیر قابل مشاهده است.

  • با استفاده از مانیتورینگ خارجی، وضعیت جنین و انقباضات داخل رحم مادر قابل شناسایی است. در این صورت هر گونه مشکل یا فشار روی جنین، در مانیتور دستگاه فتال مانیتورینگ نمایش داده می شود.
  • از طریق روش خارجی مادر احساس راحتی بیشتری خواهد کرد.
  • این روش سبب می شود که صدای ضربان قلب جنین توسط همه افرادی که در اتاق قرار دارند، شنیده شود.
  • نظارت داخلی به پزشک کمک می‌کند که از بروز خطر برای جنین پیشگیری کند و وضعیت آن را به حالت طبیعی برگرداند.
  • در صورتی که از سنسورهای بدون سیم استفاده شود، مادر قادر است به راحتی حرکت کند. در این صورت احساس راحتی بیشتری خواهد کرد.

دستگاه فتال مانیتورینگ یکی از پیشرفته ترین دستگاه هایی است که در صنعت پزشکی جهت معاینه جنین و اندازه گیری میزان ضربان قلب طبیعی او تولید شده است. از طریق این دستگاه انقباضات رحم و حرکت جنین در داخل رحم نیز قابل مشاهده خواهد بود.

TOP