خرید ، فروش و قیمت انواع اتوکلاو دندانپزشکی و بیمارستانی

گروه تجهیزات پزشکی تکنو طب سلامت مرکز خرید ، فروش و قیمت انواع اتوکلاو های بیمارستانی ، زیبایی ، دندانپزشکی ، آزمایشگاهی ، سطلی ، رومیزی ، کلاس n و b در مشهد و دیگر نقاط کشور - جهت استعلام قیمت با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

تلفن : 0604575 0912 - 38584224 -051 - 6175300 0915

دستگاه اتوکلاو وسیله ای است که با استفاده از حرارت بخار آب تحت فشار و یا مواد غیر متحرک ، روش های شیمیایی و غیر شیمیایی ، باعث از بین رفتن ویروس ها و باکتری های وسایل شده و آن ها را ضد عفونی می کند.

از دستگاه اتوکلاو در پزشکی ، دندان پزشکی ، صنایع شیمیایی ، صنایع غذایی ، آزمایشگاه های بالینی ، تحقیقاتی ، میکروبیولوژی و مراکز عمومی بهداشت استفاده می شود . به دلیل اهمیت فوق العاده ی بهداشت در این محیط ها ، دستگاه اتوکلاو می تواند گند زدایی را به بهترین نحو انجام داده و موجب سترون سازی ( نابودی همه اشکال حیات میکروب ها ) شود.

 

 کلید واژه ها : خرید فروش قیمت اتوکلاو دندانپزشکی بیمارستانی ، خرید فروش قیمت اتوکلاو در مشهد ، خرید فروش قیمت اتوکلاو سطلی رومیزی ، اتوکلاو سطلی 25 و 10 لیتری ، اتوکلاو کلاس b n ، اتوکلاو وکیوم دار و خشک کن ، اتوکلاو زیبایی آزمایشگاهی  ، اتوکلاو استریل مشهد ، قیمت خرید فروش اتوکلاو در مشهد

اتوکلاو ها به طور کلی به چهار دسته کلی تقسیم میشوند:

1-اتوکلاو آزمایشگاهی

2-اتوکلاو بیمارستانی

3-اتوکلاو کلینیکال

4-اتوکلاو دندان پزشکی

انواع دستگاه اتوکلاو بر اساس ضد عفونی تجهیزات:

وسریع تقسیم میشوند.n-b-s  دستگاه اتوکلاو را بر اساس تجهیزاتی که مورد ضدعفونی قرار می دهد به سه گروه (کلاس)

N-اتوکلاو کلاس

برای ضد عفونی کردن ابزارآلات جامد و بدون پوشش استفاده می شود.

S-اتوکلاو کلاس

برای ضد عفونی کردن ابزار آلات جامد مورداستفاده قرارمیگیرد. این ابزارها می توانند دارای پوشش یا بدون پوشش باشند . علاوه بر این ، وسایل سوراخ دار را نیز ضد عفونی می کند . این دستگاه دارای پمپ خلاء و سیکل خشک کن است.

B-اتوکلاو کلاس

 

این دستگاه کامل تر از دو گروه قبل بوده و به علت داشتن پمپ خلاء قوی،علاوه بر ابزار آلات جامد پوشش دار و بدون پوشش ، مواد نساجی را هم ضد عفونی می کند

قیمت خرید و فروش اتوکلاو در بازار

قیمت دستگاه های اتوکلاو متناسب با تجهیزات و حجم محفظه ای که دارند متفاوت است . هر چقدر تجهیزات اتوکلاو و حجم محفظه ی آن نسبت به دیگر گروه ها ، بیشتر باشد از قیمت بالاتری برخوردار است . به عنوان مثال اتوکلاو گروه B از قیمت بیشتری برخورداراست.
قیمت نمونه های اتوکلاو تولید شده در داخل کشور به مقدار قابل توجهی کمتر از نمونه های مشابه تولید شده در خارج از کشور است . به همین دلیل ، تهیه ی دستگاه های تولید شده در داخل کشور علاوه بر حمایت از تولیدات داخلی ، صرفه جویی ارزی را نیز به دنبال دارد..
TOP