تعمیرات انواع cpap-bipap

یکی از روش‌های درمانی و یکی از دستگاه‌های ضروری و بسیار مهم بری افرادی که اختلالات تنفسی دارند، دستگاه سی پپ می‌باشد.

این دستگاه، بدون شک یکی از بهترین و غیر تهاجمی ترین روش‌هایی است که تا به حال برای مقابله با بیماری‌ها و مشکلات تنفسی طراحی شده اند. روند کار این دستگاه به گونه ای است که میزان مشخصی از فشار هوا از دستگاه، وارد لوله خرطوم مانند می‌شود و در نهایت این لوله، با استفاده از یک ماسک، به بینی و دهان بیمار متصل می‌شود. این اتفاق سبب می‌شود که بیمار، بتواند به راحتی تنفس کند و برای نفقس کشیدن با مشکلی مواجه نشود. استفاده از این دستگاه برای افرادی که از مشکلات تنفسی رنج می‌برند ضروری است و می‌تواند باعث نجات یافتن آن‌ها از اتفاقات خطرناک و تهدیدهای سلامتی جدی گردد.

جالب است بدانید که استفاده از دستکاه سی پپف نتایج فوری و قابل توجهی به همراه دارد. طی ادامه این بخش، برخی از جالب ترین و رایج ترین این نتایجی که برای بیمارانی که این دستگاه را استفاده کرده اند، برای شما ذکر می‌کنیم

-ایجاد توقف در خر و پف، انواع بی نظمی در تنفس حین خواب از بین می‌روند و بیمار آسودگی قابل توجهی را تجربه خواهد کرد

-با توجه به بر طرف شدن این اختلالات حین خواب، کیفیت خواب بیمار را حد زیادی افزایش می‌یابد

-با توجه به بالاتر رفتن کیفیت خواب، میزان خواب‌آلودگی و بی حالی فرد حین روز با کاهش مواجه می‌گردد. فرد هوشیاری بیشتر را حین روز نسبت به قبل تجربه خواهد کرد

-کاهش فشار خون بیمار، حین روز و شب

-پیشگیری از بیماری‌های خطرناک، نظیر بیماری‌های قلبی عروقی

انواع دستگاه سی پپ:

سی پپ‌ها را به طور کلی می‌توانیم در دو دسته مختلف جای دهیم

دسته اول:

سی پپ با فشار ثابت: این نوع از سی پپ‌ها به گونه ای طراحی شده اند که به شکل مداوم میزان مشخص و ثابتی از هوا را وارد ریه می‌کنند. اما مقدار هوایی که باید برای ریه ارسال شود را پزشک باید پس از معاینه‌ها و بررسی‌های خود تعیین کند. این بدان معناست که پزشک مرتباباید به وضعیت ریه بیمار نظارت کند، تا در صورت نیاز، میزان فشار هوا را کاهش یاافزایش دهد.

دسته دوم:

سی پپ با فشار خودکار: این نوع از سی پپ‌ها نسبت به نوع قبلی، ارجحیت دارند و علت این امر نیز آن است که آن‌ها قادرند با توجه به وضعیت ریه، و فشاری که بر ریه‌ها وارد می‌شود، میزان دقیق و مناسبی از فشار هوا را به ریه‌ها ارسال کنند، هر چند که این بدان معنا نیست که نظارت پزشک دیگر مورد نیاز نخواهد بود، اما باعث می‌شود که اطمینان بیشتری به روند درمان بیمار داشت.

گاهی اوقات سی پپ ها دچار اختلال یامشکل می شوند که به برخی از مشکلات و تعمیرات سی پپ میپردازیم.

ایرادات و خرابی های سی پپ :

-دستگاه سی پپ روشن نشدن

-دستگاه سی پپ روشن میشود ولی خروجی هوا ندارد است

 -بوق اخطار دستگاه سی پپ روشن است

-دستگاه سی پپ صدای نامتعارف می دهد

-شارژ نمی شود دستگاه سی پپ

-شکستگی قطعات دستگاه سی پپ

در صورت هر گونه  راهنمایی در رابطه با تعمیر سی پپ در مشهد و تعمیرات انواع دستگاه های امریکایی ،چینی ،آلمانی با ما تماس بگیرید.

TOP