تعمیرات انواع دستگاه نوار مغز

نوار مغزی که در علم پزشکی ب  الکتروانسفالوگرافی یا EGG معروف است .

به فرایند  ثبت و بررسی فعالیت الکتریکی مغز به صورت غیر تهاجمی  با  نصب الکترودهای سطحی بر روی سر میپردازد .

به کمک الکتروانسفالوگرافی می‌توان انواع مختلف فعایلت های مغزی را ثبت نموده و با بررسی و تحلیل این سیگنالها از طریق ایندستگاه  در طیف گسترده‌ای از کاربردهای درمانی و تشخیصی مغز فعالیت نمود.

لیست انواع نوار مغز

نوار مغز چهار نوع مختلف دارد که هریک در مواردی خاص به کار برده می‌شود. انواع نوار مغز شامل موارد زیر می‌شوند:

نوار مغز معمولی: نواز مغز معمولی حدود ۲۰ تا ۴۰ دقیقه طول می‌کشد. در زمان انجام تست از شما خواسته می‌شود که آرام بنشینید و چشمان خود را گهگاهی باز و بسته کنید.

نوار مغز در حالت خواب یا خواب آلودگی:  نوار مغز خواب در حالتی گرفته می‌شود که شما خواب هستید. معمولا زمانی از این نوع نوار مغز استفاده می‌شود که نوار مغز معمولی پاسخ مناسبی نداده باشد

نوار مغز پایشی: درنوارمغزپایشی فعالیت مغز در طول روز و شب یک یا چند روز ثبت می‌شود. در این حالت الکترودها از طریق دستگاهی کوچک به سر و لباس شما متصل می‌شوند

ویدئو تله‌متری: ویدئو تله‌متری یا نوار مغز ویدئویی نوعی خاص ازنوار مغز است،که در آن، حین انجام آزمایش از شما فیلم گرفته می‌شود. بدین‌ ترتیب اطلاعات کامل‌تری می‌توان از فعالیت مغز به دست آورد.

خرابی دستگاه نوار مغز یا EEG

دستگاه نواز مغز ممکن است در بعضی مواقع در برد الکترونیکی یا لیدهای مربوطه دچار مشکل شوند یا برد دستگاه نوار مغز نیاز به بروز رسانی داشته باشد.

شرکت تکنو طب سلامت با کادری مجرب آماده خدمت رسانی در حوزه تعمیر دستگاه نوار مغز و سرویس دستگاه نوار مغز می باشد.

TOP