خرید ، فروش و قیمت انواع اکسیژن ساز های خانگی ایرانی و خارجی

گروه تجهیزات پزشکی تکنو طب سلامت مرکز خرید و فروش و قیمت انواع اکسیژن ساز های خانگی ، بیمارستانی ، پرتابل ، همراه ، 5 لیتری با برند های ایرانی و خارجی در مشهد و سراسر کشور جهت مشاوره و استعلام قیمت اکسیژن ساز بیمار با کارشناسان ما در تماس باشید .

تلفن : 0604575 0912 - 38584224 -051 - 6175300 0915

اکسیژن ساز خانگی یا بیمار یک دستگاه پزشکی است که به منظور متمرکز کردن اکسیژن موجود در هوای محیط طراحی شده تا گاز اکسیژن غنی شده را به صورت مستمر برای بیمارانی که سطح اکسیژن خونشان پایین است تامین کند. دستگاه اکسیژن ساز خانگی یکی از مهمترین دستگاه هایی است که با پیشرفت روز افزون تکنولوژی به عنوان یکی از مهمترین تجهیزات پزشکی به منازل راه پیدا کرده است. برای بیمارانی که از انواع بیماری های تنفسی مثل آمفیزم، بیماری مزمن انسداد ریه و غیره رنج می‌برند، اکسیژن سازها یکی از ضروری ترین تجهیزات پزشکی هستند. بسیاری از افراد از جمله بیماران حاد ریوی، آسمی، پونومی، قلبی و نیز در برخی موارد افراد سالم نیز جهت رفع خستگی روزانه می‌توانند از این دستگاه استفاده کنند.

در زیر به کاربردهای دستگاه اکسیژن ساز خانگی یا بیمارستانی اشاره می کنیم :

  • کمک تنفس بیمارانی که مشکل ریوی دارند.
  • بیمارستان ها، کلینیک ها و مراکز درمانی
  • کمک درمان بیماران قلبی
  • تنظیم فشار خون در بیماران قلبی
  • کند شدن روند پیری
  • کمک تنفس بیماران مبتلا به آسم
  • جوانسازی پوست
  • تصفیه خانه ها، مخصوصاً تصفیه فاضلاب
  • بالا بردن کارکرد دستگاه ازن ژنراتور
  • در شیلات و استخرهای میگو، ماهی، لارو و ….
  • در بیماران باردار جهت رشد بهتر جنین
  • اکسیژن رسانی به مغر و کارایی بهتر حافظه
  • تولیدی ها
  • پر کردن کپسول های اکسیژن با اکسیژن غنی شده
  • بهبود خون رسانی به قسمت های مختلف بدن
  • کمک تنفسی، و تنظیم بهتر فشار خون و گردش خون در افراد سالمند

 

کلید واژه ها : خرید فروش قیمت اکسیژن ساز خانگی ، خرید فروش قیمت اکسیژن ساز بیمارستانی ، اکسیژن ساز 5 لیتری ، اکسیژن ساز 10 لیتری  ، خرید اکسیژن ساز ایرانی خارجی ، اکسیژن ساز بیمار ، خرید فروش قیمت اکسیژن ساز بیمار ، فروش اکسیژن ساز خانگی در مشهد ، اکسیژن ساز بیمارستانی در مشهد .

با انواع دستگاه اکسیژن‌ ساز‌ آشنا شوید

اکسیژن‌ ساز‌ها انواع مختلفی دارند اما به طور کلی به دو دسته ثابت و قابل حمل تقسیم می‌شوند :

1- دستگاه اکسیژن‌ ساز‌ ثابت:

بیشتر اکسیژن ساز‌هایی که در منازل مورد استفاده قرار می‌گیرند از نوع ثابت هستند. این دستگاه‌ها می‌توانند به صورت پالسی و مداوم اکسیژن تولید کنند.

منظور از کارکرد پالسی این است که دستگاه طی فاصله‌های زمانی مشخص به صورت مقطعی، مقدار اکسیژن مشخصی را تولید می کند. خوب است بدانید که در حالت اکسیژن‌ سازی مداوم، دستگاه یکسره و بدون توقف، اکسیژن تولید می‌کند.

نا‌گفته نماند که اکسیژن‌ ساز‌های ثابت اغلب دارای چرخ‌هایی در قسمت زیرین هستند و قابلیت حمل به قسمت‌های مختلف خانه یا مکان مورد نظر را دارند اما این کار را نمی‌توانید به راحتی نمونه‌های قابل حمل انجام دهید.

2- دستگاه اکسیژن‌ ساز‌ قابل حمل:

اکسیژن‌ ساز‌های قابل حمل که وزن کم‌تر و اندازه کوچک‌تری نسبت به اکسیژن‌ ساز‌های ثابت دارند و برای راحتی در حمل‌و‌نقل طراحی و تولید شده‌اند، معمولا فقط به صورت پالسی اکسیژن تولید می‌کنند.

در این دستگاه‌ها می‌توان اکسیژن خروجی را به صورت دستی مطابق با نیاز بیمار از طریق صفحه کنترلی که روی دستگاه نصب شده است تغییر داد. بهتر است که اکسیژن‌ ساز مورد نیاز خود را با توجه به توصیه‌های پزشک معالج انتخاب کنید تا در استفاده از آن به مشکل نخورید. در بازار اکسیژن‌ ساز‌های مختلفی مطابق با نیاز شما وجود دارد که به راحتی قابل تهیه هستند.

این دستگاه‌ها هیچ‌گونه تفاوتی با دیگردستگاه‌های اکسیژن‌ ساز ندارند و مکانیزم کار آن‌ها مانند یکدیگر است. تنها تفاوت این نوع با دیگر دستگاه‌ها در اندازه، استفاده از باتری در کنار برق مستقیم و همچنین وزن آن‌ها است. دستگاه‌های اکسیژن‌ ساز پرتابل می‌توانند با برق (AC , DC) و باتری‌ها تغذیه شوند.

یکی از موضوعاتی که در این دستگاه‌ها حائز اهمیت است، طول عمر باتری موجود در دستگاه است. بعضی از باتری‌ها می‌توانند 1 ساعت شارژ نگه دارند و بعضی دیگر تا 8 ساعت هم شارژ را نگه می‌دارند. مدت نگه‌داری شارژ در باتری دستگاه‌های اکسیژن‌ ساز به طرز مصرف کاربر بستگی دارد.

بیشتر دستگاه‌های اکسیژن‌ ساز پرتابل از سیستم خروجی IMPLUS استفاده می‌کنند. این سیستم دارای سنسور‌هایی در داخل دستگاه است که دم و بازدم بیمار را تشخیص می‌دهد و در هنگام دم، اکسیژن را به بیمار می‌رساند و در هنگام بازدم، مونوکسید کربن را خارج می‌کند. این سیستم می‌تواند در مصرف انرژی صرفه جویی کند و تنفس بیمار را راحت‌تر کند.

دستگاه‌های پرتابل در اندازه‌ها و ظرفیت‌های متفاوتی تولید و در بازار عرضه می‌شوند که این اندازه‌ها برای بیماری‌ها مختلف، متفاوت است. برای بیمارانی که دارای بیماری‌های تنفسی از قبیل آسم حاد و مزمن و اختلالات غیر حاد تنفسی هستند، دستگاه‌هایی با ظرفیت تولید 3 یا 5 لیتر اکسیژن در دقیقه بسیار مناسب است. برای بیماران سرطانی و یا افرادی که ریه‌هایشان به صورت تقریبا جدی تخریب شده است، دستگاه‌هایی با ظرفیت 7 تا 10 لیتر در دقیقه توصیه می‌شود.

اکسیژن ساز خانگی یا ایستاده

این مدل از اکسیژن ساز بیمار به دلیل عملکردی که توسط جریان برق شهری دارد، به اکسیژن ساز خانگی بیمار شهرت پیدا کرده است. استفاده از برق شهری باعث می‌شود تا شما نتوانید این دستگاه را جابجا کرده و با خود حمل کنید. البته جابجایی اکسیژن ساز خانگی در مکانی که برق شهری موجود است، توسط چرخی که در بخش زیرین دستگاه تعبیه شده، امکان‌پذیر است. انواع دستگاه‌های اکسیژن ساز خانگی بیمار با میزان گنجایش مختلفی همچون 3 لیتری، 5 لیتری، 8 لیتری و 10 لیتری تولید می‌شوند؛ این مقیاس بر مبنای لیتر در دقیقه محاسبه می‌شود.

برای خرید ، فروش و قیمت انواع اکسیژن ساز های خانگی ایرانی و خارجی با ما تماس بگیرید .

TOP